fredag 16. mai 2014

Bare en vanlig uke i mitt liv, liksom

Hei, gode venner. Og alle de jeg ikke kjenner. Vet dere, nå er vi inne i en av de to periodene på året hvor lesertallene på bloggen pleier å være på topp. Den andre perioden er i november og desember. Tror nok dette har en sammenheng med det velkjente eksamensprokrastinasjonsfenomenet. (Mye personlig erfaring her).

Sånn sett burde jeg muligens vært mer aktiv her inne. Om ikke for annet, så for å oppløfte de nedtrykte, aka alle med eksamen snart.

Men. For en gangs skyld i mitt liv, så er ikke skolen superstressende. Så sorry azz, men jeg prioriterer til dels real life for tida.

Dette er meg. På vei ut til det virkelige liv.


Er jo her nå da. Som dere ser. Because I do care. Pluss at jeg tross alt syntes dette, altså blogging, er kjempegøy.

Uansett, tenkte å komme med litt updates på hvordan livet her ute er, for de som måtte lure. Tror jeg er den rette til å komme med en slik oppdatering, for jeg gjør veldig mye spennende på fritiden. Jeg mener, her er noen ting jeg har gjort i det siste: laget brødpudding, revet Grunnloven ut av to lovbøker, funnet favorittbestemmelsen min i Grl, farget halvdelen av håret mitt rosa, og, ikke minst, dekorert leiligheten med 90-tallsplakater!

Her er jenta som vet å leva livet!

For de som vil ha litt mer detaljer, så kan jeg forresten forklare at de tre første tingene ble gjort i forbindelse med Grunnlovsfesten vi arrangerte med JussNavigatørene. Eidsvollmennene spiste visst brødpudding på 17. mai, så da måtte vi nesten ha det. Og rev ut Grunnloven for å dekorere leiligheten med den. Her snakker vi 1814-stemning!



Følte meg btw sykt bad, da jeg rev ut nevnte lovsider. Det sier vel egentlig sitt, om hvor lite bad jeg er.

Selve kvelden ble kjempefestlig. Kostymetema var "Norge", vi hadde norsk spilleliste i bakgrunnen, og, ikke minst, hadde Grunnlovsquiz. Det var i sistnenvte at alle skulle velge sin favorittbestemmelse.

For det er jo en normal ting å gjøre, når man er med på en Grunnlovsquiz!?

Mulig vi alle er blitt litt skadet av studiet. Astrid var med oss på dette tidspunktet, så da fikk jeg liksom litt innsyn i dette. He he. Vi holdt liksom på å DØ av latter, over typisk at noen hadde forbud mot "pinligt forhør" (tortur) som favorittbestemmelse, fordi de hatet kleine situasjoner. Og hun bare "ja, ja..." 

I hvertfall. Hvis du studerer juss, og vil ha noen å dele både tro og dårlig humor med, så er det bare å bli med!

Når det gjelder hårfarginga, så var dette i forbindelse med 90-tallsfest. Yess, vi er blitt så gamle, at vi kan ha temafester fra perioder vi selv har levd i. Dette var og en veldig gøy kveld, om jeg skal si det selv.



Før gjestene kom, rev jeg ned Grl, og hengte opp type Backstreet Boys og Spice Girls. Fra det ene til det andre, liksom...

Så kom folk, og alle hadde gjort masse ut av kostymet, det var så gøy! Vi spilte 90-tallsmusikk og mimret tilbake med nok en quiz. Good times, altså.



Oki, kjenner jeg kunne ha fortsatt i det evinnelige, her. Men. Mulig jeg bør komme meg tilbake til norsk rettshistorie. Greit å ikke falle helt bakpå =)

Ha en flott dag videre, om dere leser eller har fri!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar