mandag 24. september 2012

Hello Autumn


September er tydeligvis ikke min mest aktive bloggmåned. Kanskje det er all den friske høstluften. Eller det faktum at jeg er travelt opptatt med å 1) lese erstatningsrett, 2) være på facebook istedenfor å lese erstatningsrett, og 3) gjøre diverse sosiale fritidsaktiviteter rundt om i Bergen by.

Punkt nummer tre er muligens det mest interessante for omverden. Med mindre du er blodfan av erstatningsrett, og håper på en fresh analyse av årsakssammenheng eller noe sånt.

Men det kommer ingen fresh analyse. Sorry. Erstatningsrett er fint, altså, men jeg har nok med de ukentlige innleveringene våre.

Så. Punkt nummer tre. 

Jeg har sett en mann med rosa hår. Det er vel ikke akkurat en fritidsaktivitet, men jeg måtte nevne det, liksom.

Han bare satt i kantina på jussen. En vanlig, 50+ type mann med kraftig måne og briller og vanlige middelaldrene mann klær.

Og jeg bare hvorfor???? Jeg tenker på det fortsatt, faktisk. Hver dag. Det vil bare ikke slippe taket.

Ellers så har jeg vært på elektro/house-konsert med menigheten min.

Det er kanskje ikke verdens mest brukte setningskombinasjon, eller hva?

Men det var kjempegøy!! Jeg ble lemster (støl) og svett og tørst og supervarm og alle bare dansa og dansa og dansa.

De som spilte var Jesus Loves Electro. Utrolig dyktige folk!

OG vi har hatt høstkonferanse i Bergenskirken, med Åge Åleskjær, and it has been so much fun*.

OG jeg vet egentlig ikke om jeg skal fortsette med oppramsingen min, da jeg (antar) at den eneste som egentlig vil vite hva jeg gjør hvert eneste minutt i livet mitt er mamma. Og hun har tross alt nummeret mitt.

Men jeg har fått meg en ny jakke! For å komme meg etter mitt tragiske tap. Den er fantastisk vakker. Kanskje jeg til og med legger ut et bilde en gang. Selv om jeg tror ikke jeg skal gå inn på, ehm, hva slags materialer den består av. Eller hva den kostet.

Men du vet hva de sier: every girl needs a very expensive, politically incorrect coat in her life.

Eller de sier egentlig ikke det. Jeg fant sitatet på. Så vet dere det.

Forresten så er det vel ennå mindre interessant å høre om at jeg har fått meg ny jakke enn at jeg har vært på kino og spist tapas.

Og vet dere hva, akkurat nå i øyeblikket er mitt største ønske at det skal komme en slags butlertypeperson bort til meg og gi meg en kake. Så vet dere det også.

Så jeg bør muligens dra hjem fra skolen snart. For å finne en kake spise middag.


Sees =)

*Ja, jeg at jeg misbruker kursivknappen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar